Tuesday, September 29, 2009

Wear your oppinion ... and your baby too


Săptămâna trecută s-a desfăşurat Săptămâna Internaţională a Purtatului Copiilor. Poate traducerea nu este cea mai reuşită, dar înţelegeţi voi. Noi, în cadrul Fundaţiei Arborele Vieţii, mămicile purtătoare din Cluj ne-am alăturat şi noi evenimentelor din întreaga lume cu un program de trei zile. Din păcate ne-am gândit un pic târziu, aşa că Kata şi myself nu prea am avut timp să pregătim ceva la fel de impozant, ca un lanţ viu peste Someş din wrapuri ( cum au făcut cei din Budapesta). La anul, la anul. Am ţinut un ,,curs" de babywearing , la care din păcate nu am invitat un pediatru, fiindcă nu am găsit nici unul, care să fi auzit de ,,noile metode de purtare" (care de fapt sunt cele mai vechi, dar mă rog). Am avut şi o prezentare la caremămicile interesate au putut să încerce wrapuri, mei-taiuri, pouchuri.
Cea mai reuşită a fost plimbarea în centrul Clujului, un fel de marş, sau mai bine zis mărşuleţ for the cause.

Anul viitor vom avea un program mult mai oranizat şi mai colorat, şi vom fi mult mai mulţi.

Pozele de la plimbare se găsesc AICI, graţie lui Angi.

No comments:

Post a Comment