Monday, November 1, 2010

De ce am lipsit atît de mult

Adevărul e că m-am cam lăsat de lucrat la blogul acesta, recunosc. Nu, nu s-a prelungit vacanţa, însă fiica mea a intrat full power in etapa nihilistă a existenţei, şi nu mai apuc să scriu, numai foarte rar. Însă de lucrat am lucrat mult, mai ales la pagina web, aşa că dacă vă uitaţi prin magazin, veţi vedea noutăţile multe şi frumoase.

În primul rând am reuşit să pun pe site pernele de alăptat, aşa cum se cuvine, umplute şi colorate în toate măreţia lor. Uitaţi-vă, încercaţi-le, fiindcă din ce în ce mai mulţi se conving de utilitatea lor extraordinară pre- şi post-natală.

S-a produs o mare schimbare şi la slingurile cu inel. Câteva dinttre ele au intrat la reduceri,mai sunt numai câteva bucăţi din fiecare. Avem o colecţie nouă de slinguri cu inel, colecţie de toamnă-iarnă, materiale mai groase, colorate adecvat. Materialele sunt o combinaţie lână şi PE. Le recomandăm şi pt. copii mai măricei, fiindcă sunt mai comozi pe umăr. Am găsit materiale pentru două din slingurile favorite pt. Andok şi Spirit.

Păturicile personalizate au căpătat şi ele o formă prezentabilă şi unificată. Avem şi culori noi, moi, frumoase. Nu veţi putea inventa cadouri mai frumoase pentru botez, zi de naştere şi mai ales Crăciun, care din fericire este aproape la uşă. Aşa că grăbiţi-vă şi comandaţi, nu cumva să se termine culoare favorită. Cu cel roşu, verde, portocaliu şi vanilie am terminat foarte repede şi anul trecut.

Momentan lucrez la traducere in engleză, dar voi încerca să să postez cât mai des pe blog. Însă uitaţi-vă pe site, fiindcă acolo sunt, aproape zilnic, lucrurile noi.

No comments:

Post a Comment