Monday, November 29, 2010

Păturicile de perete






Sooo, cu aceste minunăţii mi-am petrecut eu multe-multe ore. Cele mai multe din somn. Ca toate mămicile care lucrează acasă. (Go girls! :-) Multe chestii mititele, stele, inimioare, pestisori de aur cu dorinte. Mi-a luat atat de mult timp sa le expun, fiindca nici acum nu sunt 100 la sută convinsă, că vreau să le vind. Lili-Róza şi aşa mă întrabă de fiecare dată când cos, dacă e a ei, ce fac, într-un final.

Dar le dau drumul. Să vă facă şi pe voi fericiţi. Pe mine m-au făcut deja să uit de rutină.

Poate că pare mult preţul afişat, însă nici nu vă spun, că şi aşa valoarea ei este mai mare decţt preţul.

Aşa că duceţi-le, nu vor fi multe, chiar poate numai câte unul. Să aducă vise frumoase şi bebeilor voştri. Eu mi-am cusut sufletul în ele.lehet, hogy drágának tűnik, de még így is jóval nagyobb az értéke, mint a kiírt ára.

No comments:

Post a Comment